måndag 4 juni 2012

Jaha....


Hej alla vänner !!!

Nu är begravning över ..
Den blev jättefin och det blev trots allt lite skratt oxå ..
Mycket tårar i början och avslutades med lite skratt när vi körde fångad av en stormvind av Carola.
Vi hade valt 2 st låtar av Carola för att pappa älskade henne och han lyssnade alltid på hennes musik . Så det valet var givet.
Runt 90 personer var det som kom för att säga ett sista farväl och jag själv var väldigt glad att få ha mina nära vänner med mig den dagen .. Tack för ert stöd..
Det betyder väldigt mycket.

Kom just hem ifrån graven . Åkte dit för att kolla hur blommorna såg ut .. Så att dom inte vissnat bort..



Här är våran familje grav ..

Och lördags var det dax för Nenas möhippa ..
Oj vad kul det var ..
Det var länge sedan jag skrattade så mycket ..
Dagen var fullproppad med en massa roliga saker ..
Som fångarna på kastellet ..
Oslagbart :)))
Och igår sov jag hela dagen nästan .. Som sagt så sov jag mer än vad jag var vaken .. Jag var helt slut.
Och idag första dagen på jobbet med ett nytt företag ..så nu hoppas jag att det lugnar ner sig lite ..



Kolla in hunden... Han har det skönt i våran säng ..
Kram :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar