lördag 28 april 2012

Tung dag ..

Idag känns det tungt...
Det känns som att det inte går en minut utan att jag tänker på min pappa.
Nu pratar vi väldigt mycket om begravning och så ..
Det vi konstaterade är att det kommer att komma VÄLDIGT mycket folk.
Jag och pappas fru samt farmor ska åka i nästa vecka att prata med begravnings firman.
Vi kommer att välja flera Carola låtar då pappa var ett stort fan av henne.. Han lyssnade jämt på henne, han till och med sa att det var hans andra fru.

Hade svårt att somna igår och efter en stunds flängande i sängen så gick jag upp för att ta en lugnande tablett och då somnade jag som en fura.
Dagen har spenderats hemma i soffan men även i Farsta centrum med syster.. Där det blev lite shopping och lunch..

Nu på kvällen kom min bror och hans tjej samt pappas fru förbi en snabbis för att prata lite.
Skönt att vi har varandra.
Ha en skön kväll :)

2 kommentarer: