torsdag 3 maj 2012

Dax att planera begravning.

I morgon är det dax att besöka begravnings byrån,,,
Jag, pappas fru och min farmor är det som åker iväg.
Vi har pratat om låtar som ska spelas och så men inte så mycket annat.
Och att vi bara kommer att bjuda på fika efteråt just för att det kommer att komma så himla mycket folk.Vi räknar på att det kommer 100-130 personer och då funkar det inte att bjuda på mat.
Det har varit ganska tufft dom senaste dagarn och nu kommer saknaden att inte kunna ringa och höra hans röst och att han alltid kallade mig för lilla hjärtat.
Jag saknar honom så mycket.
Vet inte riktigt hur det kommer att gå att leva utan honom..
Fast att jag vet att jag har ett underbart liv..
En man som jag älskar massor och ett barn i bulgarien som ska få komma till oss.
En underbar familj med 3 st syskon och så östen..världens finaste vovve..
Och självklart alla mina fina vänner som alltid ställer upp..Utan dom så skulle jag inte klara mig.

Nu väntar hunden på att få gå ut så det är bara att slänga på sig jumpa dojerna och gå ut.
Kram alla vänner..

3 kommentarer:

  1. Åh, vännen...
    Oavsett vilka fina personer du har runt om dig, kommer det alltid gapa ett tomt hål efter din pappa. Det kommer alltid att finnas en speciell plats för honom i ditt , och många andras hjärtan.
    Den enda tröst jag kan ge, är att det blir lättare. Det kanske inte går över, men det blir lättare.
    Det här med att planera begravningen, alltså det är så oerhört starkt av dig att vara med på det,och jag har hört att det är en bra del av "terapiarbetet" gällande dina känslor och så...Det är dock inte många som klarar av det. Det är ett tecken på hur stark du är som individ.

    Och tänk, du har så mycket att se fram emot. Jag är så oerhört ledsen för din skull , men samtidigt väldigt glad, för att det verkar ta en vändning gällande barnfrågan.

    Ha en riktigt bra dag, trots omständigheterna.
    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Ja du Luiza ..
    Du är så gullig som skriver så fint ..
    Jag kommer att fixa det här men vad jobbigt det är ..
    Skönt samtidigt att ha lite annat att tänka på ..
    Föräldrar utb är verkligen jätte kul och lärorikt ..
    Kram på dig vännen :)

    SvaraRadera
  3. Ja du Luiza ..
    Du är så gullig som skriver så fint ..
    Jag kommer att fixa det här men vad jobbigt det är ..
    Skönt samtidigt att ha lite annat att tänka på ..
    Föräldrar utb är verkligen jätte kul och lärorikt ..
    Kram på dig vännen :)

    SvaraRadera