söndag 13 maj 2012

Hej alla vänner..

Nu är det söndag och jag har inte bloggat på några dagar.
Men ska väl kunna knopa ihop ett inlägg.
Mina senaste dagar har bestått av mycket jobb , lite fest med en vän, sorg och mys med familjen.
Det börjar väl gå upp för mig att pappa är borta.
Min syster skickade en bild på döds annonsen i tidningen och då brast det .
Kan inte riktigt förstå att jag aldrig mer kommer att få träffa honom.Saknaden är ENORM.

Så igår ville min pappas fru bjuda familjen på kroppkakor som vi älskar så mycket och det gjorde pappa med.Vi mumsade och pratade mycket.Det blir ganska mycket om begravningen om allt praktiskt runt om kring.Allt ifrån koka kaffe till kläder och blommor.
Det kommer att bli en fin dag med mycket folk fast självklart den jobbigast av dom alla.

Idag är mannen iväg på jobb igen så jag tänkte tvätta fönstren och städa ur bilen..
Ja vi har äntligen köpt en ny bil.Vi sak hämta den på onsdag så då kan jag lika gärna fixa iordning bilen idag.Skönt att dom tog våran gamla i inbyte..

Nu ut i solen en stund..Ha en underbar söndag.
Ja och jag håller alla tummar att det går bra för fina Luiza som ligger på förlossningen..
Go girl...krammm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar