onsdag 9 maj 2012

Det gick super!!!

Så då var det gjort..
Fjärde gången på föräldrar ut ,,
Redovisningen vi gjorde gick jättebra och alla var nöjda med vad vi levererade :))
Sen det ämne vi diskuterade och vi fick även se en film ifrån 2 st barnhem var anknytning ,,,
Hur man ska tänka och göra när det gäller att ta till sig barnet.
Väldigt intressant :)
När våran lärare läste högt ur en bok som handlade och olika sätt att växa upp.. Relation till både mamma och pappa så blev jag jätteledsen och tänkte bara på pappa och min egen uppväxt ..
Eftersom jag är ett skilsmässo barn .Ursch man blir påmind hela tiden och jag förstår nog inte än att han är borta .
Nu sova ...:(

1 kommentar:

  1. Det är klart det gick super, trodde inget annat heller:)! Ang. din pappa, så får du räkna med att det kommer ta lååånngg tid innan du förstår och främst accepterat läget. Ni och Juni finns i mina tankar jämt och ständigt, jag hoppas det ger er lite energi.

    Kram C

    SvaraRadera