onsdag 1 februari 2012

Knas på mobilen..

Hej hej alla vänner!!!!!

Eftersom jag nästan bara andvänder min mobil att blogga ifrån så har det dröjt lite..
Jag kan skriva inlägg men det går inte att posta dom..suck suck.
Hade nämligen gjort ett långt inlägg med bilder och så men det ligger kvar på mobilen.
Ja det jag ville säga var nog att min framtid känns lite konstig.
Hur kommer adoptionen gå ???? kommer vi få något barn ????
ska vi bo kvar i huset ???? för blir det inget barn så känns det onödigt stort.
Hur blir det med jobb???? det är om förhandlingar nu och vi får se om jag blir kvar.
Ja frågorna är många.

Ja ville oxå säga att helgen som va ,
var väldigt skön.Mannen och jag var på bio och såg Tintin i 3d,riktigt bra.
Tog lång prommis med hunden och bara mös.
Nu till helgen blir det full fart.
Ska hjälpa en kompis som ska flytta 3tr utan hiss så det blir nog att ha ont i benen på söndag.
Ja och på lördagkväll blir det tjejmiddag hos en av dom närmaste.
Ja och söndag klämmer vi in middag hos min mamma..
Om ni kommer ihåg så reagerade min mamma väldigt konstigt när vi berättade om Adoptionen ska bli roligt att se om hon säger något nu på söndag.
Jag har iallafall bestämt att jag kommer inte att säga något..Så det så.

Nä nu glo lite på tv innan man ska sova..kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar