söndag 12 februari 2012

Vikten ..

Hej igen.. Jag har lite tråkigt här i soffan ..
Tänkte att ni kanske undrade hur det går med vikten???
Har ju gjort ett flertal försök efter nyår ..
Jo då har väl tappat 4 kg ca fast min motivation sviker hela tiden .. Som tex min vecka började bra med ersättningar och så men sen kom magsjukan och då var det inte tal om att fortsätta .. Istället så dricks det proviva ...
Jag vet inte hur jag ska göra ???
Har haft tanken att köra på vikt väktarna .. Då får man iallafall äta mat och jag har märkt att jag har blivigt lite besatt av mat och det är lätt att jag faller dit...
Då går mina tankar att varför inte köra på något som funkar för mig ... Min erfarenhet av all viktminskning är att man måste hitta något som funkar i alla lägen och det gör vv .. Jag behöver aldrig säga nej till en träff med vännerna för att jag INTE äter något ..
Det är något som har varit jätte svårt .. Att inte få leva ..
Jag är så kluven!!!!!
Jävla problem man har .. Varför inte ta ett piller och sen vakna smal.. Skit skit oxå..
Något som ska bli kul att jag ich syrran ska köpa gym kort tillsammans .. Kul .
Nä nu gå och fixa middag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar