söndag 19 februari 2012

Tankar..

Hej hej ...
Idag känns det lite bättre men är fortfarande väldigt ledsen och känner mig låg..
Hela fredagen och lördagen har det varit fullrulle..
Det började i fredags att syrran ringde och frågade om jag kunde hämta sonen på dagis och självklart kunde jag det:)
Sedan hem för att bästa Carro skulle komma över på middag och sedan lämna kvar dottern som skulle sova över..
Samtidigt som mannen drog iväg på konsert i Globen och han skulle även sova över hos en kompis.. Snurr snurr så kl 19 så var det bara jag och Wilma kvar hemma och då bullade vi upp med godis och hyrde en film genom tv .. Det är så himla skönt att man kan göra så.

Lördagen var det dax för bio och sedan middag hos den andra syrran..vi är nämligen 3 syrror i familjen och så har vi våran lillebror oxå :))))
Och nu är det söndag och vi tar det super lugnt idag .. Går och små pysslar lite ..snart dax att gå en prommis med hunden..

Jo det var just det här med att man har så himla mycket barn omkring sig hela tiden gör samtidigt att saknaden efter egna blir ju bara större och större desto längre åren går.. Min vän sa till mig i fredags ,,, undra hur det ser ut om 5 år ???? Ja det kan man undra.. Hummmm


Ha en härlig söndag .. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar