måndag 27 februari 2012

Puha vilken helg det har varit .
Full fart som vanligt .
Fredagen bjöd på shopping hon vänner och sedan middag i stan .
Lördagen träna kl 10 sedan skjutsa mannen och efter det så kom min systerson som längtat efter att få sova hos moster.
Mys middag med honom och godis i soffan till mello .. Han somnade dock kl 20 så jag fick titta själv ..
Jag visste att mannen skulle komma hem senare på natten så jag sov lite dåligt .. Men jag trodde inte att han skulle komma hem kl 06 på morgonen :(
Sen var det frulle dax och efter det så åkte jag och syster sonen till min andra syster där det bjöds på nybakade bullar .. Mums
Efter ett race i lekparken så lämnade jag honom där för att åka hem och byta om för att åka på middag hos en barndomsvän..
Puha så var man hemma kl 20 i går kväll ..
Skönt med måndag så man får vila lite..
Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar