måndag 19 mars 2012

Jaha...

Då så nu var snart måndagen avklarad :)))
Gårdagens promenad hem till pappa tog 1 Tim och 15 min men å andra sidan så hade jag med mig min syster och systerson så det tog nog lite längre tid , för ena stunden skulle det cycklas och den andra skulle det gå ..
Så det hade nog gått lite fortare om man bara trampade på ..
Men det var ju trevligt med lite sällskap :)
Att träffa pappa igår kändes sådär , inte att träffa honom utan att se honom så dålig .. Han hade feber och var väldigt trött .. Och så börjar han bli riktigt mager ..
Axlarna har börjat bli riktigt beniga. Han är så liten :(
Min fina pappa :(
Vi har planerat att åka till familjens landställe i Småland till påsk men vi får se om pappa orkar det . Men vi får hoppas det .

Annars så har det inte hänt så mycket förutom att jag somnade i soffan när jag kom hem från jobbet och sov 2 timmar herre gud bara jag kan sova sen i kväll .
Nu måste jag dricka lite ..
Kram :)




2 kommentarer: