fredag 2 mars 2012

Väldigt ledsen

Idag har det gått sådär .. Jobbade fram till 13 sedan gick jag hem..
Tårarna har kommit och gått hela dagen.
En sak som jag tänkt på är att han aldrig kommer att få träffa vårt barn ..
Under den här IVF resan vi gjort så har han alltid stöttat mig och varit ledsen med mig när vi misslyckats .. Kommer så väl ihåg när jag fick mitt första missfall , pappa blev verkligen så ledsen ..
Något som oxå kommer att vara jobbigt är att se honom bli sämre och sämre..
Idag har dom skrivit in honom på hem sjukvård så att han kan vårdas hemma och slippa sjukhus..
Jag är ledsen för att det blir lite Depp talk nu..



Jag och fina pappa på min syrrans bröllop för 4 år sedan ..
Jag muppar mig på kort som vanligt ..
Kram och tack för alla fina meddelanden och sms..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar