fredag 30 mars 2012

Låg..

Hej !!!

Ja det känns sådär just nu :((?
Min pappa är väldigt dålig nu och ligger på sjukhus .. Men jag hoppas att läkarna kan hjälpa honom att få bort det onda i magen .. Han har fått början till tarmvred ..stackarn :(
Eftersom han är så dålig så blir man ju ledsen..
Annars är allt bara bra..
Träffade en kompis kompis igår som just fått hem sin lilla son ifrån Sydkorea så hon gav mig en massa goda råd..och berättade lite ifrån deras resa ..
Har ju hennes nummer så jag kommer att höra av mig till henne sen .
Jaha helgen då !!!!
Jo imorgon ska vi till Oscars teatern och titta på spamalot ..
Efter det så blir det middag på Jensen's .. Och detta ska vi göra med min mamma och hennes man..ska bli riktigt skoj :)
Söndag blir det att slappa ..
Kanske ta tag i något här hemma behöver måla lite och så men vi får se...
Hoppas ni alla får en härlig helg ..
Kram kram :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar