tisdag 13 mars 2012

Tjihoo

Glömde nämna en sak igår .
Nämligen att leila öppnade sin netbutik igår ,.. Tjihoo
Full med fina saker som ska inhandlas ..
När jag var inne igår så hittade jag en massa fina saker men hag väntar tills i vår när en favorit kommer in.. Nämligen en rund trä Skärbräda .. Fanns inte inne nu så jag väntar .. Måste bara ha en .

Igår så gjorde jag och mannen en liten tävling fram till påsk..
Nämligen en vikt tävling.
Den som går ner mest i vikt vinner .. Och den andra måste fixa en överraskning till den andra.
Eftersom vi båda har gått in i att träna och äta bättre så hoppas vi att vi får ett bra resultat..
Så på skärtorsdagen ska jag medela hur det gått ..
Typiskt att jag fortfarande känner mig förkyld och känner att jag inte ska träna just nu.. Och mannen springer på gymmet hela tiden..
Jag säger bara full fart framåt ..
Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar