måndag 12 mars 2012

Lite si och så ..

Hej!!!
Idag känns det bättre..
Har legat hela helgen och det var längesedan jag var så sjuk..
Måste ha varit en släng av influensan ..
Tok förkyld feber och ont i kroppen .. Blä vill inget mer nu..
Idag började jag känna i öronen oxå .. Bara det inte blir öroninflammation ..
Och alla som känner mig vet att jag har svårt att vara sjuk . Så självklart så var jag tvungen att stor städa bilen idag ..
Fy vad skitig den var .
Eftersom vi sedan en tid kollar på ny bil så är det skönt att hålla den ren eftersom man aldrig vet hur länge den finns kvar ..
Jag och mannen är väl inte helt överens om vilken bil vi ska ha så tar det ett tag ..
Men vi har inte bråttom.. Känner bara att det är dax att skaffa en större bil nu ...
Ja vi får se !!!!
Kram så länge :)

2 kommentarer:

  1. Krya på dej, hoppas du är pigg till helgen!
    Kram Nena

    SvaraRadera
  2. Ja det kommer jag vara.. Självklart !!!!
    Ska bli skoj att ses .. Tjihoo kram

    SvaraRadera