lördag 10 december 2011

Barnvakt...

Hej,,,,

Idag är det lördag och jag har haft fullt upp som vanligt..
Men det är ju så jag lever mitt liv ,, en massa saker på en gång..
I veckan har det varit fullt upp på jobbet och det har blivigt lite övertid och så..
JULBORD ni vet börjar redan bli lite trött på maten...
Sen kom fredagen och jag bjöd min lillebror och hans tjej på middag för att han fyller år nu i helgen..
Och han fick sin fina preesent som var en one pice,,tror ni han blev glad eller...
Sen var det dax för lördag och ett par kompisar kom och fika..super kul.
Sen till middagen kom ytterligare en killkompis med sina fina små tjejer..
Oj oj vad rörigt det verkar...
Det var nämligen dax för en rock konsert som mannen skulle gå på så då lämnades småtjejerna här...
Bara mysig.. Vi spelade spel och käkade godis...Och nu sover dom så sött i min dagbädd..
Puha vilken helg...Skönt med söndag imorgon..

Kram :)

1 kommentar: