onsdag 7 december 2011

Tillbaka till verkligheten....

Hej alla vänner....

Nu är jag tillbaka efter några dagar av sorg...
Ja det var tufft ett par dagar och mycket tårar..
Men jag är super glad över det beslut jag och min man har tagit..
Vi ska nämligen ADOPTERA...
Vi har pratat om det ett tag och vi orkar inte gå igenom flera IVF ér just nu..
Det är för tufft psykiskt man lägger verkligen all energi på detta.
Vi kommer att anmäla oss hos adoptions centrum 2 jan 2012..
Vi skulle nämligen inte kunna tänka oss ett liv utan barn..Och varför inte ta hand om ett som verkligen behöver en mamma och pappa..
Och det känns jätte spännande att inleda detta och vi vet att det kommer verkligen att ta tid..
Så årets julklapp till vänner och familj blir att tala om att vi ska adoptera..

Jag lovade lite bilder ifrån min farmors 80 års kalas..
Jag har världens bästa farmor..hon stöttar mig i allt jag gör..<3





                                                                        Kram :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar