fredag 30 december 2011

Snart ska det firas!!!!

Hej...
Nu mår jag äntligen bättre.. Har haft yrsel och mått jätte illa sedan i tisdags ..
Tror att jag fått något virus på balansen , jag har jobbat som om jag vore tok bakis fram till i går då det innhandlades åksjuke tabletter . Och då släppte det äntligen. Så idag har det städats lite och handlats mat tills imorgon..
Menyn imorgon blir
Småplock till förrätt ,
Oliver små crustiner med goda saker på, hummos med tortilla sticks och god salami plus en hel del till..
Oxfilé till varmrätt som jag marinerat idag med krispiga grönsaker och rödvinsås och hemma gjord bea..
Dessert blir goda ostar
Och till detta ska det drickas gott vin till..
Och självklart så blir inte jag och mannen ensamma utan min syster och hennes familj kommer oxå över .. Och ska sova över så nu ska det drickas drinkar ... Tjihoooo
Jag lovar att jag ska ta en massa fina kort på detta ..
Så nu önskar jag er ett
Gott nytt år mina vänner.
Så hörs vi nästa år..
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar