lördag 17 december 2011

En vecka kvar till julafton

Snart är det jul och nu snöar det utanför fönstret . Härligt och äntligen. Jag gillar snön . Tänk dig dom här fina vinterdagarna när solen lyser och man får ta en lång promenad med hunden i skogen det är ju verkligen härligt.

Idag ska vi iväg med ett kompis par och äta julbord på
Häringe slott och jag har stora
Förväntningar på maten..
Hoppas att det blir bra men bara att vara i den miljön är ju halva grejen.. Så det kommer nog att bli toppen :)
Ska hinna med en fika hemma hos min mamma först oxå och jag tänkte berätta om planerna inför våran adoption så vi får se hur hon reagerar på det .. Hon är nämligen lite knepig så man vet ju aldrig.

Ha en toppen helg allihop ...
Kram ;)


2 kommentarer:

  1. Åh, visst var det mysigtb när man klev upp imorse =).
    Tyvärr har nästan all den där snön försvunnit redan...=(.
    Men jag håller verkligen med om att det är himla mysigt att gå en promenad i knastrande snölandskap.

    Hoppas julbordet smakar bra.
    Framförallt : hoppas din mamma tar det bra med nyheten. Jag vet hur det kan vara...
    Massa kramar till dig.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Tack kära Luiza ...dock så tog
    Min mamma det väldigt konstigt hon är
    Verkligen knepigt jag skriver mer om det sen..
    Bamse kram till dig

    SvaraRadera