fredag 23 december 2011

God jul..

Hej,,,
Dagarna bara rullar på ... Och i morgon är det julafton..
Vi kommer att vara hemma och bara mysa.. Lite lunch med pappa och hans fru sen blir vi själva och vi har bestämt att det blir soffan och bara njuta av alla härliga tv program. Vi fick nämligen en julklapp av bredbandsbolaget nämligen fri Canal plus hela helgen .. Jippi

Nu har jag haft en liten svacka igen för att alla som är gravida börjar verkligen få magar nu.. Jag har 4 st kompisar som ska ha ungefär samtidigt som jag skulle ha fått :(
Jag vet att man inte ska tänka så men tanken slår mig lite då och då..men jag ser verkligen fram emot våran adoptions resa vi ska påbörja i januari..
Nu vill jag bara önska er alla en god jul och hoppas ni får en skön jul .. Kram :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar