torsdag 27 oktober 2011

Hej!!!

Hejsan alla härliga människor.
Nu till helgen bär det av till min mammas landställe i julita.
Ska bli riktigt mysigt att åka bort . Jag ska nämligen gå årets första julmarknad.
Varje år så startar den i julita,det är som på skansen med små hus som man kan köpa en massa skojiga saker, mycket hantverk och så.
Alltså en RIKTIG JULMARKNAD.
Dom har även en stor saluhall som man kan köpa en massa delikatesser och godis..
Så det blir jag och mannen som åker dit direkt när dom öppnar på lördag :)

Och så längtar jag till insättningen så klart..
Nu måste det vara våran tur..
7gången gillt nu..
6 insättningar har jag gjort och jag har fått 3 st missfall..
2 st i v 6 och ett i v 9..Nu vill vi att det fäster.

Ha en trevlig helg allihop :) kram kram

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar helg, vännen.

    Jag håller tummarna för att insättningen ska gå bra, och att det fäster och stannar =)!
    Det verkar vara ett sånt år, i år , nämligen =).

    Kramar i massor/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Klart det kommer gå bra den här ggn <3 Kram

    SvaraRadera