söndag 16 oktober 2011

Hej,,,

Jag har haft en toppen helg..
Vi har fått en massa gjort på tomten i helgen..vilken förvandling.
Hela familjen och lite vänner hjälpte till att röja..
Och sedan var det middag som gällde..mycket lyckad dag..
Idag så fortsatte vi en stund och åkte senare med ett lass till soptippen..

Och vilken överraskning man fick sen..två st härliga vänner kom förbi och stannade på middag..
vilket var väldigt trevligt..Jag gillar när det blir lite spontant :)

Snart har jag ätit provera i 10 dagar så det är bara att vänta nu..
Hoppas att kroppen kommer igång..
Nu dax för lite mys i soffan..

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Tack för alla grattisar, här och inne hos mig.

    Kul att ni haft en så himla bra helg =).

    Jag håller tummarna för att det ska gå bra med alla hormonerna ;).
    Och du, vad tapper du är som kämpar på med vikten =).

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera