tisdag 4 oktober 2011

Redan tisdag....

Hej hej!!!!!

Jaha då var det redan Tisdag..Snacka om att tiden går fort.
Helgen gick fort som vanligt,,den innehöll middag med goa vänner, kräftskiva, svamp plockning,
kalas med familjen...Ja det var full rulle ..
Ja och denna Tisdag har bjudits på jobb så klart och sen träning på itrim och gruppträff..
Samblar säger jag bara..Det går ju inte så jättebra med vikten just nu..Hade typ gått upp 3.5kg på
 4 veckor... oj oj oj inte bra..:(
Har bestämt mig nu för att på måndag den 10 okt så börjar jag med en rivstart..
Vilket innebär att jag endast äter 600 kacl om dagen fördelat på 4 måltider och det är flytande..
Rivstarten är 3 veckor..
Jag gör detta för att komma ner några kilon och att detoxa kroppen ifrån socker..För att sen få
motivation att äta nyttigt och bra balanserad kost.
Nu eller alldrig.
Idag på mötet så lärde jag mig ett nytt uttryck..

KAN VI LÄRA IN SÅ KAN VI LÄRA OM...
Vilket får mig att tänka att det är ALDRIG försent att göra något bra..
Nä nu ska jag gå och lägga mig i ett bad och bara va...

kram kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar