måndag 10 oktober 2011

Trött..

Hejsan alla glada..:)

Idag är det en killer dag..
Har nämligen börjat min rivstart som kommer att hålla på till den 27 okt..
Hela 18 dagar av pest..Men jag kommer att fixa det så är det bara..Längtar redan efter mat  :(
Nog om detta..
Vill bara tala om att jag har haft en toppen helg med min man och goda vänner..
2 nätter på hotell och en massa skoj..Skönt att få komma hemifrån ett tag.

På fredagen blev det middag på en grekisk restaurang med den godaste oxfilén jag har ätit..Efter det bio,,, Jägarna 2,, den var jättebra..Fast min rumpa somnade så den sista halvtimmen kunde jag inte tänka på något annat än att den gjorde jätte ont.
Lördagen så promenerade vi ut på djurgården för att gå på Nordiska museumet,,
Väldigt intressant sen tog vi djurgårds färjan till slussen..Sen var det dax att besöka
Livrustkammaren som ligger under slottet...Man blir lite imponerad av all historia.Och efter det så började man bli lite sugen på mat..Dax för ett stopp,,Blev en smarrig sill tallrik och en öl..
Super duper gott..:)
Sedan efter det så var det bara att ta sig tillbaka till hotellet, så vi promenerade igenom hela gammla stan till vårat hotell som låg vid stureplan..
Middagen intogs på Dollys saloon på götgatan..Mycket trevligt och gott.
Sen var man helt slut..

Och igår när vi kom hem så slumrade jag ett tag på soffan innan det var dax att åka och äta middag hos min pappa med hela familjen..Ja vi är ju några stycken..10 vuxna och 4 barn som tokbusar och leker..
Önskar bara att detta försök nu går vägen så att småkillarna får en liten kusin :)

Idag var det nämligen första dagen med provera..Dax att få igång mensen..
Hoppas att det funkar,, sist var jag tvungen att ta 2 st doser för att den skulle komma igång..
Inte kul alls.

Nu kommer lite foton ifrån helgen..
Kram kram så länge..






2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en underbar helg, med massa god mat, och spännande utflykter.

    Finaste malin, du kommer klara detta galant.

    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Hej älskade....du fixar det. Släpp inte in de andra tankarna så går det lättare. Du är verkligen en kämpe! Vilken myshelg ni haft, det gör gott för själen. Ses imorgon eller torsdag. Kramis Carro

    SvaraRadera