fredag 14 oktober 2011

Lite små förbannad...

Denna vecka har varit skit.

Först en massa bråk på jobbet som man blir helt slut i skallen av..
Och sen att man kör en rivstart gör ju inte saken bättre..
En rivstart innebär att jag äter 800 kacl om dagen i 18 dagar för att få en kick i
rätt riktning och få upp min motivation..Har redan gått ner 4 kg.Det är ju mest vätska så här i början.
Men jag kämpar på tapper som jag är.
Idag efter jobbet så satte jag igång med att förbereda helgens aktivitet här hemma,,
Imorgon kommer ca 10 st vänner och familj som ska hjälpa till med tomten.Det ska fällas träd,
klippas buskar gräva bort rabatter och fälla en lekstuga..
Så det har lagats köttfärssås och bakat kokosruter till fikat..Inhandlats godis och frukt för att hålla allihopa på gott humör :)

Jag vill säga ett STORT grattis till Sara som plussat idag och även till Luiza som i vecka fick
se ett litet hjärta picka.. :) Jag är så otroligt glad för eran skull..Och jag hoppas av hela mitt hjärta att
det går hela vägen.

Stor kram till er i fredags myset :)

1 kommentar: