onsdag 5 oktober 2011

Lite nere...:(

Hej hej...

Jaha veckorna går men jag består...
Känner mig sådär..
Mår skit av att jag gått upp i vikt och fattar inte att jag orkade det här förut..
Jag har ju inte gått upp allt som jag kämpade mig ner i våras..
Men jag är taggad att sätta igång nu på måndag..Längtar efter att få in rutiner när det gäller träning och måltidsordningen.. Som jag slarvat med efter sommaren.
Och jag har förstått och jag har lärt mig att det är detta som gäller för att jag ska må bra här i livet.
Fick reda på en jätte rolig sak idag och jag är så himla glad för hennes skull..
Jag håller tummarna det hårdaste jag kan vännen :) hoppas hoppas.
Nej nu längtar jag jätte mycket till helgen då jag och min man ska ha en weekend i
Stockholm..Kommer bli super mysigt..

kram :)

3 kommentarer:

  1. Älskade vännen, jag vet att det inte finns något jag kan säga för att få dig att må bättre, men det verkar som att du har en plan från och med måndag iallafall.

    Tack för ditt sms, jag fick det, men har jobbat hela dagen, så det blev inte av att jag svarat...
    Tack , underbara för dina ord.

    Det låter supermysigt med en weekend med din älskade i Stockholm.
    Jag hoppas ni får det bra.

    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Vi kommer klara vikten galant gumman, Har fått superont i foten igen men va fan jag skiter i det. ska träna lite imorgon hemma. Vi får tänkta oss den där snygga kroppen på både insida och utsida så fixar vi det här.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Kämpa på och ha en alldeles övertrevlig helg!

    Kram Danne <3

    SvaraRadera