tisdag 18 oktober 2011

Regn tisdag..

Hej hej,,,

Idag blir man lite sådär deppig av detta regn..
Fast man ska ju inte klaga det har ju inte regnat så speciellt mycket denna höst..
Så det är väl okej iallafall.
Händer inte så mycket just nu..
Fast en tanke har slagit mig....Hoppas hoppas bara att jag hinner med att sätta
in mitt fina ägg innan jag ska åka till Ullared bara..
Den 3-4 nov ska jag nämligen åka dit..Fast mina uträkningar så blir det nog i början på den veckan...
Hoppas hoppas bara att det inte blir något strul bara..Man får ta en dag itaget nu..
Kämpar på med vikten fast har haft en liten svacka nu..Imorgon är det en ny dag.
Jag kämpar på :)


Mina Älsklingar..

2 kommentarer:

  1. Är det Östen till höger????
    //Danne

    SvaraRadera
  2. Ja man kan ju tro det :)
    Men en riktigt hårig Rikard..

    SvaraRadera