onsdag 30 november 2011

Hej,,

Ja vad ska man säga..
Hade en jättebra känsla igår att jag verkligen fortfarande var gravid..
Har haft den idag oxå,
Pratade med Huddinge i morse och jag skulle åka till sjukhuset för att ta ett blodprov
för att se om jag var gravid.
Men det behövdes INTE ..
Kl 12.30 idag så kom smällen..Fan vad blod har nog aldrig sett så mycket någonsin..
Och det rinner på fortfarande..oj oj oj...Och smärtan i magen..
Garanterat inget foster kvar :(
Ja så nu har jag och maken pratat om detta och vi orkar inget mer nu..
Kroppen skulle säkert orka med inte min hjärna..
Tar det piano nu några dar så ses vi snart igen..

Kram kram

3 kommentarer:

  1. Styrkekramar till er <3 /Helena

    SvaraRadera
  2. Kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram........

    Jag saknar andra ord just nu....

    //Danne

    SvaraRadera
  3. Hej.. vad säger man? Fan. Vad tråkigt =( 7 ivf... usch kan inte föreställa mig.
    Men om du skulle orka sen senare så kanske det finns någon medicinallternativ som hjälper till att hålla kvar när du väl blivit gravid? Jag ska testa prenisolon och fragminsprutor om jag blir gravid igen (5 missfall) det ska hjälpa kroppen hålla kvar fostret. Du kanske vet allt om det där innan men annars googla.
    Ta hand om er nu, kram

    SvaraRadera