fredag 30 september 2011

Fredag!!!!!!

Bästa dagen som vanligt.
Har haft middag här ikväll med härliga vänner ..
Det bjöds på BBQ hamburgare och självklart hemma gjorda med smarriga tillbehör, colslow hel saltgurka  och stora klyftpotatisar.Och pricken över i en god och härlig choklad kaka med massa nötter ..
Mätt som en pannkaka.:)

Nästa vecka drar det igång med hela karusellen..Men jag har inte varit på apoteket än,,men jag tar det på måndag..Hoppas hoppas att det går vägen denna gång..För nu vill jag att det ska bli som jag tänkt mig.
Måste bara säga att dom närmaste månaderna har jag en massa roliga saker inplanerat och tiden kommer att gå fort. Jag ska bla. åka till ullared och shoppa och det är ju roligt, nästa helg ska jag och min man bo på hotell 2 nätter inne i stan och bara ha det mysigt , en liten mini semester.
Sen händer det något skoj hela tiden. :))

Ha en toppen helg :)

2 kommentarer:

  1. Åååh, är det redan dags???!!! Gudars, vad tiden går fort hela tiden....

    Vad mysigt det låter med hotell och Ullared.
    Jag ska också till Ullared , den 21:a okt =).
    Ska bli skoj. Börjar bli stammis där ;).

    Låter som att ni haft en bra och urmysig fredag med massor av god mat =).

    Ha en god natt.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Det går säkert superbra den här gången för nu är det er tur :))

    SvaraRadera