söndag 15 januari 2012

Hej och god morgon!!
Skönt med söndag..
Har just ätigt en mys frukost i min ensamhet. Mannen fortsätter att kolla på bil så åkte iväg till Uppsala för att ytterligare kolla in en. Ja så vi får se..det kanske blir en idag ???
Ja och igår var det dax för vinprovning.. Alltid lika kul .
Och man ser redan fram emot nästa ..
Och nu håller jag tummarna för härliga Nina som snart ska ha en liten bebis...att allt kommer att gå bra :)
Nu blir det slapp i soffan en liten stund, sen iväg till ett par kompisar och fika..ja jag måste iväg och handla på mig inför imorgon då det är dax att börja med shake...får njuta lite extra idag .. Då det tar 6 veckor innan det blir någon mat igen..
Spännande att se hur mycket jag går ner denna gång.
Men enligt mig och min erfarenhet så borde jag gå ner iallafall 12 kg..
Så nu är det bara att köra stenhårt..
Kram :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar