måndag 9 januari 2012

Tankar...

Gud så det snurrar i mitt huvud.. Tänker väldigt mycket på adoptionen. Och drömmer hela tiden om den. Åh Gud så jag lägntar tills vi får vårat barn. Ja bara vi blir godkända så. Har ringt kommunen 3 ggr idag och till slut fick jag tag på Eva som jobbar med adoption. Idag när jag pratade med henne så hade hon inte riktigt tid att berätta allt som vi måste veta. Hon skulle på möte och ville verkligen att vi skulle få rätt information, så vi bestämde att hon skulle ringa upp mig i morgon så vi får prata i lugn och ro.. Hon verkar faktiskt riktigt bra. Nu längtar jag verkligen tills på lördag när det är dax att träffa vin tjejerna.. Vi är 8 st tjejer som träffas ca var 10 de vecka för att prova goda viner och äta gott.. Och att snick snacka en massa..dom är så härliga allihop.. Nu måste jag nog gå och sova det är ju dax att jobba i morgon efter 6 dagars ledighet.. Sov så gott. Kramar :)

1 kommentar:

  1. Åååh, hoppas så att ni får en bra handläggare i ärendet, men framförallt hoppas jag att det ska gå fort med processen =).

    Kramar

    SvaraRadera