tisdag 3 januari 2012

Yrsel ...

Hej hej !!!!!

Idag gjorde sig yrseln påmind igen, fick ta en åksjuke tablett för att kunna fortsätta jobba.. Den gick inte över denna gång :(
Nu har jag Ätigt middag och då känns det genast bättre.
Har kollat lite om orsak till yrsel och en av dom kunde vara att man har spänningar i nacken som orsakas av inre stress..
Jag blir ju inte direkt förvånad !!!!
Hur har inte mitt liv sett ut det senaste året ???

1. Går med i itrim och tränar och äter typ inget.. - 18 kg på drygt 8 veckor.
2 . IVF i april . Visade minus
3. tappar lust till mitt nya levende
4. Min pappa får canser :(
5. IVF i oktober/ november
Plussar och blir jätteglad :)
6. Missfall och hela världen rasar det blir 4 de gången.

Plus att vi har ett hus som renoveras för fullt vilket är kul och så men ibland blir det för mycket bara. Så mitt år har ju varit väldigt händelserikt..

Jag är verkligen jätteglad att vi bestämt oss för adoption men tycker att det jobbiga är att det kommer att ta så himla lång tid .
Fick reda på att en av mina kompisar väntar tvillingar oxå.. Hon har 2 st barn sedan innan och nu när hon blev gravid så var det väl inte självklart att dom skulle behålla det men har bestämt sig för att göra det nu :)
Man kan ju tycka att vi kunde få en var iallafall ..

Livet kan verkligen vara orättvist.

Kram :)

2 kommentarer: