måndag 23 januari 2012

Jag kämpar på..

Hej hej på er alla mina vänner :)
Helgen har varit lugn och skön..
Inga större utsvängningar ..
Mys med mannen och promenader med hunden..
Dock på fredags kvällen följde jag bästa Carro till gynakuten för att hon hade ont i magen.. Hon är nämligen gravid i 16 de veckan. Men allt var som det skulle och vi åkte därifrån med ett leende på läpparna .. Det var jätteskoj att se den lilla krabaten röra sig där inne.. Jag längtar tills den kommer ut..Ett till barn som man får skämma bort.

Jag börjar bli sjuk oxå . Tok ont i halsen och snuvig .. Vi får se hur det slutar jag ska nämligen på
Kick Off med jobbet på fredag.. Och den vill man ju inte missa .
Jag är ju aldrig sjuk .. :(

En annan sak är ju att jag fortsätter med mina ersättningar .
Det går ganska bra -4 kg på en vecka.. I helgen så åt jag lite mer det blev både keso och grönsaker , och på söndags kvällen så åt jag en kyckling sallad ..
Har nog kommit på att jag mår nig bäst av att äta lite mat oxå för att hålla igång magen och så.
Men när jag äter något så blir det alltid kacl fattigt och inga kolhydrater .jag kämpar på bara hag klarar mitt mål på 12 kg på mina 6 veckor :)

Nu blir det en stor kopp the med citron honung framför en film.
Kram på er :)


1 kommentar: