tisdag 10 januari 2012

Helt galet..

Idag har jag haft en riktig skit dag på jobbet.. Helt galen personal och tokiga gäster... Hade en stor och väldigt viktig beställning tills den 11 jan alltså i morgon .. Beställningen bestod av plock mat till 20 per av lite finare. Men så visade det sig att dom bytt dag och att besöket kom idag istället så jag fick på mig en och en halv timme på mig att fixa fram det.. Oj oj det var rök under dojerna idag. Det jobbiga var att jag inte hade alla grejor hemma då jag hade beställt frukt och grönt tills i morgon bitti. Puha :((( Så nu ligger jag på soffan och bara andas. Förresten så ringde dom ifrån komunen idag . Fast det var en annan kvinna som ringde upp idag och inte hon som jag pratade med igår..ja ja det blir nog bra ändå. Nästa steg är att anmäla sig till föräldrar utbildning inne i stan.. Nä nu somnar jag snart ., Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar