torsdag 26 januari 2012

Tok förkyld..

Hej hej!!!!
Blöder fortfarande lite grann .. Jag märkligt är det iallafall .
I dag kommer svärmor på middag det blir inget avancerat spagetti och köttfärsås plus att jag bakade cupcakes i går som vi ska smaska på till fikat .
Ja det var just det med mina ersättningar !!!! Denna vecka har det inte alls funkat. Och jag kan inte riktigt säga varför ..
Blir lite besviken på mig själv :((
Men det kan ju bero på allt som händer just nu??? Men snart så ska jag ta tag i det igen.. På måndag ska jag till Friskis och Svettis för att köpa mig ett halvårs kort .. Det ska bli roligt art få börja träna igen.. Skulle ha gjort det den här veckan om jag inte blivigt sjuk..
Nu ska jag gå och laga mat..
Ha det bäst :)

Och Luiza det gick inte att svara på din kommentar sist .. Jag försökte flera ggr.. Måste bara säga att det är konstigt att mensen inte kom när jag vägde 15 kg mindre .. Kroppen är verkligen underlig.. Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar