onsdag 23 november 2011

4+6

Jaha dagarna tickar på..Jag önskar att jag kunde gå och lägga mig och
 sen typ vakna om 2 månader..
Det är jättejobbigt att bara vänta för att tiden ska visa hur det slutar..
Jag hoppas verkligen att lilla pyret stannar inne i min magen..För att sen komma ut hel och frisk i juli..
Jag mår urk på dagarna blä blä,,fast mot kvällen funkar det bättre det går tom att äta middag..
Idag sa jag till mig själv att jag inte skulle sova när jag kom hem utan försöka att hålla mig vaken och gå och lägga mig tidigt istället...
Men det gick inte..Jag var tvungen att sova en stund..
Skönt..
Hur ska det gå imorrn när jag ska klippa mig kl 16.
oj oj jag somnar säkert i fisörstolen...:)
Jag pratade med min kära C idag som varit utomlands i 3 veckor
så härligt att hon är hemma igen..
Vi ska träffas i helgen för lite brunch vilket kommer att bli super trevligt..

kram :)

1 kommentar: