måndag 21 november 2011

Idag är jag i 4 plus 4

Hej...

Idag har jag pratat med Bm på Huddinge och fått en tid för ultraljud den
12 dec.....åhhhh vad jag längtar.
Hon hjälpte mig oxå att räkna ut hur långt gånget det är..
4 + 4 så på fredag blir det 5 veckor...
Och symptomen fortsätter...Tok trött ingen direkt matlust och väldigt ömma bröst..
Har även fått röda prickar över hela brösten och magen men dom kliar inte...
Det är säkert hormonena som visar sig..
Min hund beter sig oxå väldigt konstigt..
Han ratar mig och är väldigt orolig..
Han känner väl på sig att något är på gång..

Kram :)

4 kommentarer:

  1. Åååh, så fantastiskt spännande!!!!!

    Jag tyckte min katt också blev lite knasig...men det kanske bara var inbillning.

    Hoppas du får en bra kväll.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. å vad kul kram från oss/Västertorparna

    SvaraRadera