söndag 13 november 2011

trött..

Kan man bli tröttare än vad jag är just nu??????
Super trött och ingen ork i kroppen..
Hoppas att det är ett gott tecken..
Har även märkt att mitt humör svänger lite extra mycket..
Dom andra ggr jag plussat så har jag känt likadant så hoppas hoppas att det sitter nu...

Har haft en killkompis med sina barn här både lördag och söndag..
Vilket har varit riktigt skoj..Kompisen är även elektriker så en massa el jobb har det oxå blivigt..
Super tack härliga D för hjälpen..Du é guld värld..:)
Han åkte iväg en stund på dagen för att hans dotter skulle gå på simskola då passade
jag på att sova i nästan 2 tim..
Härligt

2 kommentarer:

  1. Ni är guld värda för mej oxå! Är så oerhört glad över att jag har er som vänner.... (du vet varför..)

    Kram

    //Danne

    SvaraRadera