lördag 19 november 2011

Det stora plusset...

Hej...


Nu är jag tillbaka..Det har varit en mycket trött vecka..
Vill bara säga att det är POSITIVT mitt gravtest..
Och jag mår ganska skit just nu..Alltså vi är jätteglada men vill ju vara hundra först..
Nu är den stora väntan tills ultraljudet, ska ringa och boka en tid på måndag.
Att jag mår skit är ju bara bra,,trött som bara den..och illamåendet har kommit dom senaste
dagarna..Ni som känner mig vet ju att jag jobbar som kock och det är INTE lätt..
All matlukt gör så att jag spyr snart.
Vi tar en dag i taget och en timme i taget.

Nog om det..
Igår så var jag och såg Lena philpsson på Cirkus..
Det var verkligen super skoj,,Den kan jag rekomendera..
Vilken människa hon är.Toppen.
Idag ska jag och min syrra gå på bio, det ska bli super kul.
Braking down..
Hej hopp..

3 kommentarer:

  1. Men jävlar vad glad jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!! Så roligt!!!!!! Gud, helt galet! Jag ringer så fort jag kommer hem! KRAM!!!! Carro

    SvaraRadera
  2. Åhh vad härligt med ett plus, GRATTIS!
    Jag håller tummarna stenhårt för att det ska gå hela vägen nu!
    KRAM

    SvaraRadera