tisdag 29 november 2011

Tveksam..

Hej,,

Vill bara säga tack till alla som skriver här och som stöttar på fb och skickar fina sms...
Det betyder mycket för mig..Tack <3

Jag vill bara säga att jag blir lite tveksam om min blödning igår,,
Som sagt så blödde jag ca 3 tim igår och det kom aldrig något i byxan om man säger så utan bara på pappret när jag kissat..Igår kändes det verkligen som ett missfall men om jag tänker tillbaka på
 mina 3 tidigare så har jag blödigt betydligt mer och en gång så tog det 2 veckor innan det slutade..
Men det kom inget mer igår och inte inatt heller och inget idag heller..
Låter det inte lite konstigt..
Fast jag kan ju oxå förstå att det kan vara skillnad från gång till gång men ändå...
Ska iallafall ringa till Huddinge imorgon och försöka få komma in och kolla..
Är det någon annan som varit gravid och blödigt???
Har nämligen inte orkat idag..Man har ju inte varit det gladaste idag precis,,,
Mannens frustration går ut över köket..
Han har nämligen snickrat på som fan efter jobbet idag , lister i taket..
Han behöver väl oxå annat att tänka på..
En annan sak mitt upp i allt så har min fina C sett ett pickande
 litet hjärta på sitt första ultraljud idag..
Fast jag är nere så är jag glad för hennes skull..

Återkommer imorrn :(

3 kommentarer:

  1. Jag vågade inte nämna det igår, men det är faktiskt så att många som skrivit till mig, och många bloggar jag läser och följer, skriver om att de blödit jättemycket, sen när de gått och fått det undersökt så har det inte varit någon fara...
    Så hur idiotiskt det än låter(efetrsom jag själv hade trott det värsta), ta inte ut något i förskott. Det kan faktiskt "bara" vara en oskyldig blödning.

    Massa kramar till dig.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att det är så Luiza...
    Vi får se imorrn..
    kram

    SvaraRadera
  3. Tänker på er............ Kram <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera