söndag 27 november 2011

5+2

Hej hej alla vänner.....

Full fart har det varit i helgen...
Fredagen började med att vi var barnvakt åt mannens syster dotter saga som är 4 år...
Hon sov nämligen över oxå och var med oss på min farmors 80 års kalas på lördagen.
Vi samlades hela släkten ca 30 st och gjorde en överrasknings middag till henne...
Farmor va i chock hon fattade ingenting...haha hon är för söt hon..
Jag ska lägga upp lite bilder ifrån kalaset snart..

Magen känns som en ballong nu och illamåendet stannar kvar...
Mannen säger bara att det är sååå bra att jag mår pyton..Då kanske det stannar kvar..
Jag känner mig iallafall mer gravid än någonsin...
Men vi tar fortfarande en dag itaget.
Men visst så har man börjat att prata om det mer och mer och självklart så tänker vi tanken att barnet stannar hos oss,,

Vi har just varit och köpt en ny dammsugare som jag ska provköra nu..

Kram kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar