torsdag 10 november 2011

Skönt med ledighet..

Och vet ni jag gör INGENTING alls.Sover till 9 går upp och lägger mig i soffan
och sen ligger jag där typ hela dagen..Ja jag måste ju gå ut med hunden oxå
 men annars så gör jag ingenting.
Super skönt.
Imorgon så ska jag hämta en kompis dotter efter skolan så ska hon sova hos mig
det kommer bli super mysigt...Ja tänkte vi kunde mysa i soffan till en film och sen baka chokladbollar..
Och som alltid när jag passar henne så får hon välja middag..Jag tror det blir kebab för
det älskar hon.Fast det kan bli pannkakor oxå..Vi får se..
Vi ska även åka till min syster som fyller 25 år som ska en liten
 tillställning på kvällen.
Sen kommer Wilma somna som en stock..

Själv så mår jag bara bra fast det ända man tänker på är ju om det kommer att bli
någon bebis imagen eller inte..Isåfall så borde det ha fäst sig nu..Åhhh jag vill jag vill....

Kram alla vänner :)

1 kommentar:

  1. Pussa massa på skruttis från mig och säg att jag älskar henne! Hoppas ni får en mysig kväll! Jag kniper enormt HÅRT att det sitter fast och fint där inne i din mage! Kramar Carro

    SvaraRadera