måndag 28 november 2011

Blod :(

Nu är det ett faktum att det INTE lyckades denna gång oxå..
Vid kl 14 idag kom blodet och smärtan..
Jag släppte allt jag höll i och gick och bytte om....3 minuter senare var jag
på väg hem....Faaaaan vad alla körde sakta jag vill ju bara hem..
15 minuter senare låg jag i sängen och grät :( och blodet bara tok rinner.
Strax efter kl 15 kom mannen hem och insåg direkt vad som hänt,,,
Han blev oxå väldigt ledsen men mest förbannad..Sen låg vi sängen pratade och grät.
Varför blir det så här...
Dom säger ju att allt ska funkar och det finns inga hinder på vägen...
Vad ska vi ta oss till????
Någon som inte genom gått detta kan nog aldrig förstå hur det känns...
Efter 7 st IVF är jag helt slut psykiskt..
Kram :(

8 kommentarer:

  1. Men älskade vän!!!!!!!!!//Carro

    SvaraRadera
  2. Jag beklagar.. jag läste ditt andra inlägg i förmiddags och kände att du var så positiv och jag hoppades så att det skulle gå vägen.. ta hand om er!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag blir så ledsen när jag läser detta!!!!! Så otroligt ledsen....
    Vet inte vad jag ska säga...
    Massa kramar.

    SvaraRadera
  4. Men älskade vän vad jag lider med er <3 Vet inte hur jag ska trösta heller,du vet var jag finns. KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Tack mina fina...
    Själv så kan jag inte sluta gråta..
    Känner mig så tom..

    SvaraRadera
  6. Fannnnnnnnnnn, sitter också och grinar helvetes jävla piss.
    Styrke kramar från mig min älskade fina syster tänker på dig <3

    SvaraRadera
  7. Skit också! Vet allt för väl hur det känns och det är så JÄVLA orättvist!
    Är så,ledsen för er skull!!
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  8. Sänder tusen tankar och tusen kramar, jag lider med er....sköt om varandra// Nena. M o I hälsar också

    SvaraRadera