fredag 12 augusti 2011

Äntligen fredag.

Jag ÄLSKAR fredagar.

Helt klart bästa dagen på veckan, när man har hela helgen framför sig.
Har just tagit ett långt och varmt bad och det var verkligen jätte skönt.
Dagens motion bestod av 1 tim snabb promenad med syrran..
Är så stålt över veckan, har hunnit med 3 pass på itrim och 2 lång prommisar.
 Och imorgon blir det mer motion.
Fast jag ska hinna med att gå på 4 års kalas och måla grov ingången oxå..
Så min helg kommer att bestå utav arbete här hemma.

Har kommit in i en period av att jag tänker jätte mycket på bebisar nu..
längtar så efter en liten flicka....och jag ska lyckas nu,  jag bara ska.

Detta är min bebis ...


Ha en skön kväll. kram

2 kommentarer:

  1. Vi är så duktiga med träningen!! Ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  2. Glömde hälsa från skruttis, här från andra sidan sängen. Kram Carro

    SvaraRadera