onsdag 17 augusti 2011

Renoveringen fortsätter..

Hej,,,,,

Hann tyvärr inte skriva något igår,det tapetserades för fullt hela kvällen och sen fick jag värsta huvudvärken.Men nu är jag här igen..
Min dag har bestått av jobb och sen när jag kom hem så somnade jag på soffan.
Så typiskt för man blir så seg efteråt.Men jag hade lovat syrran att vi skulle ta en riktig lång prommis så det var bara att ge sig ut och det är bra att hon drar ut mig,,Hon e guld värd.
Vi åkte iväg till ett friluftsområde i närheten av där vi bor som heter Alby.
Det var toppen  och perfekt för hunden att spring lite.. sen var det dax för mitt kvällsmål som bestod av fruktsallad med keso och lite nötter .. Mums.
Jag lovar att jag ska ta lite bilder nu i helgen så ska ni få se vårat fina kök nu när det börjar bli klart..
Nej nu börjar det bli dax för att gå och sova,,,
imorgon väntas en härlig dag med jobb och träning.

Sov så gott allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar