torsdag 11 augusti 2011

Träning..

Hej vänner!!!

Förlåt men det blev inget inlägg igår,hade middags gäster och sen somnade jag på soffan..
Lite trött bara.
Nu har jag varit på itrim och tränat med bästa C och vi gjorde tom ett konditionstest som visade uselt för mig.Har ju sackat efter med träning och där av tappat konditionen..
Men nu är jag tillbaka och kämpar som aldrig förr..
Pratade med Huddinge imorse och bestämde då att börja 1 okt med provera (gulkropps hormon) för att kicka igång mensen för att sen göra en insättning..
Nu ska det kämpas in i det sista,nu får det vara slut på det här,har ett mål till 1 okt och det är hela 12 kg dit kanske låter orimligt och jag vet att man inte ska sätt för stora mål,
men jag tror faktiskt att jag kan lyckas.nej nu ska jag gosa lite i soffan med mannen och hunden.

kram på er :)

2 kommentarer:

  1. Hej vännen.
    Det är väl klart att du klarar det till Oktober, ingen tvekan, bara du vill. Vi gör det tillsammans, jag har också en del kvar, minst 9 kg iallafall... Vi gör en IVF i slutet på September början på Oktober, och nu ska det funka för båda oss !!!!!

    Tänk på (och det visste du säkert redan) att konditionen är en färskvara. Man förlorar den lika fort som man kan bygga upp den, så oroa dig inte för det, snart har du suverän kondis!!!

    Ha en underbar dag.
    kramar/
    Luzia

    SvaraRadera
  2. En till sak:
    Att du använder bilden jag tagit på dig, gör absolut ingenting, jag blir bara glad.
    Kramar

    SvaraRadera