måndag 22 augusti 2011

I am back!!!!

Hej hej alla vänner..

Har varit en tuff helg på alla sätt och vis.Först beskedet om cancern och sen på lördagen hälsade jag på hos pappa..På kvällen vad det dax för kräftskiva och det blev en hel del alkohol....
Där av ryggläge i soffan hela dagen..:( Men men det händer inte så ofta..
Det var nästan 2 månader sen jag festade..Maten i helgen var ganska bra fram till söndag .
Det blev pizza till frukost och sen åt jag glass oxå..ja som sagt tur att det inte händer så ofta..

Jag har haft en bra dag på jobbet,
full rulle på måndagar med allt som ska fixas inför en hel vecka.
Efter jobbet blev det träning på itrim med C och sen hem och äta middag,det blev keso och frukt.
Nu har jag tagit lite kort på det nya köket..
Det är inte helt klart det fattas lister och så är det taket där fläkten sitter som ska fixas.
Men sen så..
Nu är det dax för film och mys i soffan,det blir visst Fast and the fouries 5.

tjing tjing :)







3 kommentarer:

  1. Vilket underbart och ljust kök det blev!
    Otroligt fint.
    Skönt att du är lite bättre.

    Mat är det godaste som finns =), så jag förstår att du föll för frestelsen.

    Ha en fin kväll.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Attans va kul de va ;).

    Pizzan dagen efter gjorde så att jag fick lite extra energi.

    Tack för en härlig kväll!!

    //Danne

    SvaraRadera
  3. Känner att jag trakasserar dig med kommentarer nu när jag läser igenom bloggen, men måste.
    SATAN vad snyggt köket blev.
    Ni är varmt välkomna till Lidköping för en renovering av vårt kök när ni vill.:)

    SvaraRadera