söndag 28 augusti 2011

Hej hej !!!

Idag sov jag till kl 11 helt sjukt.Man känner sig nästan bakis när man vaknar.
Igår träffade jag en gammal vän och hennes man och två barn,vi var dit bjudna på middag och eftersom det var 2 år sedan vi sågs så fanns det mycket att prata om.
Hon har en gåva ,att hon är medial och jag tycker det är jätte spännande och jag tror verkligen på det.
Jag har fått det bevisat flera gånger och därför så känns det så häftigt.
Hon berättade en massa spännande saker och jag grät av lycka.
Hon är så häftig..
Därför så ska jag ge allt nu på nästa IVF som jag ska start igång den 1 Okt...Jag längtar verkligen nu...
Jag längtar efter min tjej....
Annars så har helgen varit bra, vi var och firade min mans mormor som fyllde 90 år igår.
Hade köpt tårta och fina blommor så hon blev jätteglad och mumsade tårta som aldrig förr..
Nu är det söndag , så jag ska nog passa på att hälsa på min farmor och klippa gräset, det får bli dagens mission, jag skulle föresten behöva tvätta bilen men vi får se..

Ha en härlig dag :)

1 kommentar:

  1. Åh, vilken sovmorgon, det hade jag med , härom veckan =). Så skönt, men jag håller med om att det känns som man vore bakis, hihi.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det andliga och "övernaturliga" fenomenet, men något finns det och du och jag har en del att prata om ;).
    (Vi måste ses snart).

    Vet du en annan sak? Vi kommer starta våra IVF samtidigt =). Det du ;).

    Ha en fin kväll.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera