tisdag 9 augusti 2011

Godissugen...

Hej..

 Idag har det varit en skit jobbig dag,,har varit sååå sugen på godis.och vet ni jag tog lite......
men då kom det dåliga samvetet så nu blir det långprommis med min syster Elin som bara bor 5 min ifrån mig,skönt för hunden oxå..vet inte hur jag ska göra för att bli motiverad till 100 %..
Sen hade jag bestämt mig för att tvätta fönstren när jag kom hem ifrån jobbet ,
när jag gjort iordning allt så började det tok regna..så kanske imorgon..
Nu lite om IVF..ska nämligen ringa Huddinge imorgon för att planera för en insättning i okt av ett fryst befruktat ägg ,och det är vårat sista..Totalt har jag gjort
 2 färska insättningar och 4 frys försök och utav dessa så har jag fått 3 missfall..så vi får se vad dom säger imorgon..nej nu på med träningskläderna för här ska det svettas.



 kram kram :)

1 kommentar: