onsdag 31 augusti 2011

Nu gäller det..

Hej..

Nu är jag taggad , jag fixar det här nu..
Kom just hem ifrån en rask prommis med syrran..Hur skönt som helst.
Igår hände det inte så mycket , låg i soffan hela kvällen och tittade på film och käkade thaimat..mums.
Det är så himla gott..Favoriten är Pad thai wokade nudlar med kyckling och ägg samt jordnötter.
Kanske inte den bästa maten när man är med i itrim.

Imorgon är det dax för hälso uppföljning på itrim..Vi får se hur det går..
Nu börjar man känna att det börjar bli Höst..Jag ÄLSKAR hösten,,alla vackra färger och det råa..
Och dessutom gifte jag mig på hösten och gissa vilka färger det gick i...
Rött orange och gult..



Jag och min underbara man 2002 :)
Kram kram

1 kommentar:

  1. Åh så fina ni är!!!

    Klart vi ska klara det =). Något annat kan vi inte gå med på ;).

    Kramar

    SvaraRadera