tisdag 23 augusti 2011

En helt vanlig Tisdag...

Hej ,,,

Idag har det sprungit på som vanligt.
Jobba 06-15 , träna på itrim ,
och sen var det dax för det första gruppmötet efter sommaren på itrim...
Nu är man taggad igen och vill bara komma framåt ,som en hälsosam människa.
Det var jätte kul att träffa alla i gruppen igen efter en lång sommar.
Jag tror att det bara var jag som hade gått upp i vikt, alla andra såg så himla snygga ut..
Men jag kan inte göra det ogjort utan bara lära mig något av det.
Så rak i ryggen med tanken att jag kommer att fixa detta..

Kram :)


2 kommentarer:

  1. Det är precis rätt inställning, Malin!!!
    Var stark, ångra inte det du gjort, för det går inte att ta tillbaka, se bara framåt och fokusera på ditt mål så blir det bra =).

    Kram på dig/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Du kommer att fixa även denna "termin" med bravur!!!

    Kram Danne <3

    SvaraRadera